Dostava

Blago, naročeno v spletni trgovini ToPohistvo.si vam bomo odpremili v najkrajšem možnem času. Če je na zalogi v našem skladišču, običajno še istega dne. Dostavo vršimo po celotni Sloveniji. Na željo kupca lahko organiziramo dostavo tudi v druge države EU (o tem se individualno posvetujte  s prodajnim referentom in pripravili vam bomo ponudbo). Dostavo vršimo z lastnimi dostavnimi vozili in preko pogodbenih partnerjev. Blago dostavljamo do vhoda objekta oz. do mesta kamor je še mogoče pripeljati z dostavnim vozilom. Vnosi blaga v blok, hišo, stanovanje,… niso vključeni v ceno prevoza. Vsaj en dan pred dostavo vas bomo obvestili o predvidenem času dostave blaga.

BREZPLAČNA DOSTAVA

Strošek dostave se ne zaračuna, če naročeno blago osebno prevzamete na našem prevzemnem mestu. Dostava je brezplačna tudi za izdelke, ki so označeni z znakom za brezplačno dostavo. V primeru nakupa več izdelkov hkrati med katerimi je tudi izdelek, ki je označen z znakom za brezplačno dostavo, je dostava brezplačna za vse naročene izdelke.

STROŠEK DOSTAVE

Cena dostave znaša od 4,90€ do 15€ z ddv za večino izdelkov. Izjema so sedežne garniture, spalnice, oblazinjene postelje in kavči kjer je strošek dostave 30€ z ddv in je enak za celotno Slovenijo (Natančno ceno dostave lahko preverite v košarici).  V primeru plačila po povzetju se zaračunajo dodatni stroški v višini 4,90€.

ROK DOBAVE

Dobavni roki so navedeni pri vsakem izdelku posebej in so informativne narave. Po prejemu naročila bo o predvideni dobavi kupec obveščen ob potrditvi naročila. Ob naročilu več izdelkov hkrati vam jih bomo dostavili glede na izdelek, ki ima najdaljši dobavni rok. Izjemoma vam jih lahko dostavimo tudi v več dobavah (o tem se individualno dogovorite s prodajnim referentom).

NASLOV ZA DOSTAVO

Po oddaji naročila v košarico lahko v drugem koraku izberete tudi drugačen naslov dostave, kot je vaš osebni naslov. Tako vam lahko blago dostavimo npr. tudi v službo ali katero drugo lokacijo v Sloveniji.

OBRAVNAVA POŠKODOVANIH POŠILJK

Ko vam bo blago dostavljeno ga v prisotnosti dostavljalca preglejte. O morebitnih poškodbah blaga ali embalaže le to skupaj z dostavljalcem zapišite na dokument (dobavnico) oz. zapisnik o poškodovani pošiljki. Kupec takega blaga ni dolžen sprejeti in lahko pošiljko zavrne.  Dostavne službe oz. naše podjetje zaradi narave dela kasnejših reklamacij ne bodo mogle upoštevati. V takšnih primerih si bomo v ToPohištvo.si prizadevali za rešitev reklamacij v najkrajšem možnem času.